19.2 C
Warszawa
niedziela, 23 czerwca, 2024

Skargi konsumentów na nową politykę prywatności aplikacji WhatsApp

- Reklama -
- Reklama -

W poniedziałek spółka zależna Facebooka WhatsApp stanęła w obliczu lawiny skarg ze strony Europejskiej Organizacji Konsumentów (BEUC) i innych.

W styczniu WhatsApp wprowadził politykę prywatności, która umożliwia udostępnianie niektórych danych Facebookowi i innym firmom z grupy.

Skargi złożone do Komisji Europejskiej i europejskiej sieci organów ochrony konsumentów dotyczą aktualizacji polityki prywatności, która wywołała globalne oburzenie i doprowadziła niektórych użytkowników do przejścia na konkurencyjne aplikacje Telegram i Signal.

Stwierdzono, że zmiany umożliwią użytkownikom wysyłanie wiadomości do firm i nie wpłyną na osobiste rozmowy.

„Bez zmian w osobistych czatach”
Grupy wezwały europejską sieć organów ochrony konsumentów i organów ochrony danych UE do współpracy w celu rozwiązania tych problemów związanych z prywatnością i prawami konsumenckimi.

- Reklama -

Ostatnie artykuły

Zobacz też

- Reklama -

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj